תוכן עניינים

מה כולל תהליך ייעוץ משכנתא?

יועץ משכנתא שנלחם בשבילך – ליווי צמוד וחסכון ענק

זו לא תופעה יוצאת דופן שרבים מתרגשים מרכישת הבית הראשון בחייהם, עד כדי כך שהם ממהרים לרכוש אותו ולהתחייב להלוואות. במקרים רבים, מאוחר יותר הם עשויים להתחרט על כך. רכישת בית היא אחת ההחלטות החשובות בחיים, אם לא החשובה ביותר. לכן, אל תמהרו – השקיעו בכך מחשבה נוספת ובחרו בחוכמה.

ייעוץ משכנתא ברמה גבוהה יכול לחסוך לכם עשרות אלפי שקלים ויותר

קניית בית היא גם חוויה מאתגרת המלווה בלא מעט חששות, בעיקר אם אין לכם מושג על התהליך המורכב שכרוך בקבלת המשכנתא. כמו משפחות רבות אחרות, סביר להניח שגם אתם עלולים להיקלע ללחץ ולבלבול כשתגלו את הפעולות המקדימות שצריך לבצע ואת כמות הניירת והביורוקרטיה שאיתה עליכם להתמודד בדרך למשכנתא.

"הוידרים ככה אנחנו קוראים לכם.
אנחנו רוצים להודות לכם על הטיפול המסור
והיחס האדיב, הסבלנות המקצועייות ועל החיסכון הגדול 
תמשיכו לשרת את הלקוחות כמו השירות שאנחנו קבלנו.
חסרים אנשים כמוכם שיודעים לתת שירות מכל הלב 
מעריכים מאוד ממליצים ונמליץ גם בעתיד
תודה רבה" – 
שלומי ונופר בן אריה

 

כאשר אתם מתחילים במסע לרכישת בית, אתם לא חייבים להיות לבד. יש מספר משאבים זמינים שיכולים לסייע לכם – ובעיקר יועץ המשכנתא. היועץ יקדיש זמן להכרת המשפחה שלכם, יבחן את מסלולי המשכנתא הקיימים בשוק, ולבסוף יבחר במסלול המשכנתא המתאים לכם אישית.

לשיחת ייעוץ חינם עם אחד היועצים שלנו פשוט הקליקו כאן

או התקשרו עכשיו

073-7294778

מה כולל תהליך ייעוץ משכנתא
מה כולל תהליך ייעוץ משכנתא

לבחור ביועץ משכנתא

חשוב לבחור ביועץ משכנתא מקצועי, מיומן ובעל ניסיון, איש מקצוע שיוכל להועיל לכם ולבנות מסלול משכנתא שיתאים לאמצעים הכספיים שלכם. יועץ טוב יכין תוכנית מפורטת, וידאג מראש שלא תיקלעו בעתיד למצב שבו לא תהיו מסוגלים לעמוד בהחזרים החודשיים.

"מאיר וידר היקר! רציתי לנצל את המקום הזה ולתת לכם בחזרה פירגון, באהבה הכי גדולה שיש. הכרתי אדם וחברה סופר מקצועיים, יסודיים, בעלי תודעת שירות נפלאה, הוכחת תוצאות נפלאות במהירות מדהימה כפי שביקשנו. שמחים שבחרנו בכם. תודה רבה!" – דור ברנדמן

לפני שאתם בוחרים לרכוש נכס, ישנן שלוש שאלות חשובות שתצטרכו לשאול את עצמכם:

  • מהו גובה הסכום החודשי שתוכלו להרשות לעצמכם, להחזרת ההלוואה?
  • האם מצב חשבון הבנק שלכם מספיק טוב על מנת לקבל משכנתא?
  • מהן ההוצאות איתן אתם מתמודדים כרגע?

חשוב מאוד שתמצאו את התשובה הנכונה לכל אחת משאלות אלה. קחו בחשבון שיועץ המשכנתא יכול לסייע לכם לענות עליהן. אחרי הכול, אתם לא רוצים לחתום על חוזה לקניית בית ולקבל משכנתא החורגת מגבולות היכולת של התקציב שלכם.

כעת, אתם בוודאי תוהים, "איך אמצא את יועץ המשכנתא הנכון לי, כזה שיוכל להבטיח לי את השירות הטוב והמתאים ביותר לצרכים שלי?"

תהליך בחירת היועץ למשכנתאות
משימת בחירת היועץ יכולה להתחיל בסקר בקרב בני משפחה, חברים או עמיתים לעבודה – והיא גם יכולה להתחיל פשוט בהקלדת המילים "יועץ משכנתא" ברשת. בדרך זו תוכלו לסמן לעצמכם מספר חברות ייעוץ הנמצאות בקרבת ביתכם, וליזום שיחה טלפונית עם כל אחת מהן. כבר משיחת הטלפון הראשונה תוכלו להתרשם ממידת ההיענות והסבלנות שמפגין נציג החברה שמעבר לקו. בשיחה זו מומלץ לבקש מענה על כמה שאלות שיסייעו לכם לקבל החלטה לגבי חברת הייעוץ המתאימה לכם מכולן:

  • האם יועצי המשכנתא בחברה הם בעלי רישיון?
  • האם תצאו מהמפגש הראשון עם המלצות למסלול המשכנתא המתאים לכם?
  • האם היועץ יציע לכם את מסלול המשכנתא לאחר בדיקת הנושא מול מספר בנקים למשכנתאות?
  • כמה שנים עוסק היועץ בתחום המשכנתאות?
  • מה תהיה העלות של שירותי הייעוץ שתקבלו?

בנוסף לבחירת היועץ הנכון, הידיעה למה לצפות, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שאתם רוכשים בית או דירה, תעזור לכם להגיע להחלטות נכונות ומושכלות. הכרת תהליך ייעוץ המשכנתא, מרגע הגשת הבקשה ועד לסגירת ההלוואה, תסייע לכם לדעת למה לצפות ותחזק את הביטחון העצמי שלכם, הנדרש לקבלת ההחלטות הטובות ביותר האפשריות בתחום המשכנתא.

תהליך הייעוץ לקראת קבלת המשכנתא

שלב 1 – מפגש ראשון
לקראת המפגש הראשון עם יועץ המשכנתאות, יהיה עליכם להכין את המסמכים הרלוונטיים לבקשת המשכנתא, כגון דפי עובר ושב, תלושי שכר ומסמכים אחרים. במפגש הראשון יבקש היועץ לדעת מה גובה ההלוואה שאתם מבקשים, יעיין במסמכים שהבאתם ויעלה את האפשרויות העומדות בפניכם.

שלב 2 – איסוף ותכנון
יועץ המשכנתאות יתחיל באיסוף הנתונים ובתכנון הפיננסי. היועץ גם יתחיל לבחון מול מספר בנקים למשכנתאות את מסלולי ההלוואות המתאימים ביותר למשפחה שלכם.

שלב 3 – סקר שוק
יועץ המשכנתא ינהל בשמכם משא ומתן מקיף עם מספר בנקים למשכנתאות, כדי לזהות, מכל האפשרויות, את ההלוואה עם התנאים הטובים והמתאימים ביותר לאורח החיים שלכם.

היועץ יבצע השוואה מקיפה בין המסלולים השונים שמציעים בנקים למשכנתאות, ולאחר מכן יבנה את תמהיל המשכנתא האופטימלי אשר מותאם אישית לצרכים שלכם. בעת בניית התמהיל, היועץ ייקח בחשבון בין שאר השיקולים את יכולת ההחזר שלכם, את מסלול המשכנתא הזול ביותר האפשרי למשפחה שלכם, וגם את האופק המשפחתי (כגון הרחבת המשפחה או הוצאות עתידיות).

שלב 4 – חיתום
בשלב הסופי, כל שנותר לכם הוא לגשת לבנק עם תמהיל המשכנתא שבנה עבורכם היועץ ולחתום על המסמכים הנדרשים.

למה כדאי להשתמש בשירותי חברת ייעוץ למשכנתאות?

  • יועץ שפועל במסגרת חברת ייעוץ למשכנתאות, שלא כמו יועץ בבנק למשכנתאות, חף מאינטרסים זרים ומציע לכם ייצוג אובייקטיבי לחלוטין לעומת הבנק.
  • לעיתים השיקולים שאתם מפעילים לרכישת בית או דירה עלולים להיות מוטעים. היועץ יסייע לכם לקבוע מה באמת אתם יכולים להרשות לעצמכם, ומה לא. לדוגמה, אם אתם מודעים לעובדה שמצבכם הכספי דוחק, אולי תחליטו לוותר לגמרי על הרעיון לרכוש בית או לקבל משכנתא. החלטה זו היא לא תמיד ההחלטה האולטימטיבית. ניתוח אובייקטיבי של מצבכם הכספי על ידי צד שלישי כגון יועץ המשכנתא, יכול להיות יקר ערך עבורכם. היועץ עשוי להציג בפניכם אפשרויות לקבלת הלוואה לדיור, גם כשאתם בטוחים שזה בלתי אפשרי.
  • יועץ משכנתא עושה עבורכם את כל העבודה ומעניק לכם לא רק חיסכון בזמן ובאנרגיה, אלא גם שקט נפשי וחיסכון כספי משמעותי. הידע והניסיון הרב בתחום המשכנתאות מאפשר ליועץ לחסוך עבורכם כספים רבים.
  • יועץ משכנתא מיומן יכין עבורכם משכנתא במסלול המותאם באופן אישי לצרכים הייחודיים שלכם.

 

יועץ משכנתא – גם למניעת עיקולים
לפעמים קורים בחיים כל מיני אירועים שהם מחוץ לשליטתנו. מקרים אלה עלולים להשפיע באופן דרסטי על היכולת שלנו לעמוד בהחזרי המשכנתא. בין אם אלה פיטורין בלתי צפויים ובין אם מדובר על מחלה קשה – ההשפעה של שני המקרים היא זהה, ומתחילים לאחר בהחזר התשלומים. יועץ משכנתא טוב יוכל למצוא דרכים לגיוס כספים, ולסייע למשפחה לא לאבד את הנכס.

בית הוא הנכס החומרי היקר ביותר שלכם. הגנה על עצמכם מפני עיקול הבית היא חשובה ביותר, במיוחד בימינו. יועץ משכנתא מיומן יוכל ליצור קשר עם הבנק שלכם בשמכם ולטובתכם, ולעזור לכם לבצע פריסת תשלומים שתוכלו לעמוד בה.

למה להתלבט? תנו לאחד היועצים שלנו לחזור אליכם לשיחת ייעוץ חינם. זה יכול לחסוך לכם מעל 100,000 ש"ח!

 

אולי יעניין אותך גם

מאמרים נוספים בנושא
טיפים לבעלי משכנתא
טיפים לבעלי משכנתא

מתכננים לקחת משכנתא לרכישת בית חדש? לפניכם מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם להכיר את תהליך קבלת המשכנתא ולהבין כמה מהמונחים החשובים הקשורים לקבלת ההלוואה מהבנק,

המשך קריאה

רוצה שאחד המומחים שלנו יחזור אליך?

זה יכול לחסוך לך יותר מ-100,000 וזה ללא עלות!

רוצה שאחד המומחים שלנו יחזור אליך?

זה יכול לחסוך לך יותר מ-100,000 וזה ללא עלות!