תוכן עניינים

לקיחת הלוואות חוץ בנקאיות

למה מיועדות הלוואות חוץ בנקאיות? כיצד תוכלו לקבל הצעות להלוואה מכמה בנקים בו זמנית ואיך בוחרים חברה שעוזרת לקדם את העניין?

 

אתם מחכים כבר להגשים את החלום שלכם – לרכוש דירה חדשה או להגדיל את העסק שלכם. החלום הזה לצערכם כרוך בהוצאה כספית רבה. כדי להגשים אותו תצטרכו לקחת משכנתא. זוהי הלוואה לטווח ארוך אותה הבנק מספק ולרוב בריביות נמוכות. משכנתא מאפשרת לכם לרכוש היום את הדירה או המשרד שאתם מעוניינים בו ולא להמתין 30 שנה עד שיהיה לכם מספיק כסף.

ניתן לקחת משכנתא לצורך השקעה כמו לדוגמה רכישת נכס שני ולקבל דמי שכירות חודשים. לחלופין תוכלו לקחת משכנתא לצורך השבח הנכס על ידי שיפוץ למשל, וכך ליהנות מעליית ערך הנכס. לפני שלוקחים משכנתא, מומלץ מאוד לגשת לחברת ייעוץ משכנתא.

 

מדוע כדאי לכם לבחור בחברת ייעוץ משכנתא?

 

בניגוד ליועצי משכנתא בבנק, חברות הייעוץ למשכנתאות חפות מאינטרסים. היועץ בחברת הייעוץ רואה מול עיניו את טובת הלקוח ולא את טובת הבנק, ולכן יספק לכם ייעוץ משכנתא אובייקטיבי. יועץ משכנתא יעשה עבורכם את העבודה השחורה ויפנה בעצמו לבנקים השונים כדי להשיג עבורכם את מסלול המשכנתא המשתלם ביותר. הידע והניסיון של יועץ המשכנתא יאפשרו לו להשיג עבורכם הלוואה עם ריביות נמוכות ככל הניתן ועם החזר נוח וגמיש המותאם בדיוק לצרכים שלכם.

לקיחת הלוואות חוץ בנקאיות
לקיחת הלוואות חוץ בנקאיות

איך בוחרים יועץ משכנתא?

 

בעת בחירת חברה לייעוץ משכנתא, חשוב שתשימו לב לידע ולנסיון של יועץ המשכנתא. האם הוא זמין לשאלות שלכם, האם ניתן לפנות אליו בדרכים שונות כמו וואטסאפ ומייל, האם יש בידיו המלצות והאם התשובות שהוא מספק לכם מספיק ברורות. יועץ משכנתא טוב עשוי להציב בפניכם מידע שאולי לא תהיו מרוצים ממנו. למשל, שאין באפשרותכם כלל לקבל משכנתא מהבנק. במקרה כזה, תוכלו לבדוק אפשרות של הלוואה חוץ בנקאית.

 

מהי הלוואה חוץ בנקאית?

 

הלוואות חוץ בנקאיות אלו הן הלוואות שלא נלקחות מהבנקים אלא מגופים אחרים כמו חברות פרטיות, קרנות שונות, חברות אשראי, חברות ביטוח ועוד. הלוואות אלו מיועדות לאנשים שהבנק סירב לתת להם הלוואה או שקבלו הלוואה, אבל הסכום לא מספיק למה שהם זקוקים לו. הלוואה מהבנק מצריכה לתת שיעבוד כמו דירה, או לחלופין לספק ערבויות וישנם כאלה שלא יכולים לעמוד בתנאים אלו. לעומת המשכנתא, הלוואות חוץ בנקאיות הן הלוואות גמישות יותר, קלות לביצוע ומהירות. ישנן חברות שלא ידרשו מכם כלל לספק ערבויות או לכל היותר תצטרכו לספק ערבויות נמוכות. אין צורך לשנות את מסגרת החשבון שלכם ולהיכנס למשיכת יתר, ותוכלו לאחד הלוואות קודמות עם ההלוואה הנוכחית. בנוסף, ניתן לפרוס את החזרי התשלום בהתאם לצרכים המשתנים שלכם.

 

כיצד בוחרים חברה שתיתן לנו את ההלוואה?

אז אם החלטתם ללכת על הלוואה שכזו, חשוב שתבדקו באופן מקיף את החברה או הגוף ממנו אתם מבקשים את ההלוואה. מה המוניטין שלה, מי הם הלקוחות שלה והאם היא קבלה המלצות? ערכו השוואה בין החברות השונות ובחנו מהם תנאי ההלוואה – מהי הריבית, האם ההחזר הכספי הוא חודשי, שנתי או שבועי, מה קורה במידה וישנם איחורים בהחזרים ועוד. בעזרת הבדיקה המקיפה הזו תוכלו לקחת את ההלוואה בראש שקט.

 

אולי יעניין אותך גם:

מאמרים נוספים בנושא

רוצה שאחד המומחים שלנו יחזור אליך?

זה יכול לחסוך לך יותר מ-100,000 וזה ללא עלות!

רוצה שאחד המומחים שלנו יחזור אליך?

זה יכול לחסוך לך יותר מ-100,000 וזה ללא עלות!